19 d’oct. 2014

Vermells de capvespre





Un passeig a la vora el mar,
de sobte els vermells del capvespre.....
i el record de les tardes compartides amb tu es fa present,
es torna tangible....
torno a sentir la teva ma,
les teves paraules,
els teus llavis.....
i no puc evitar que les llàgrimes llisquin
quan penso que no tornarem a veure un capvespre junts,
que no tornaré a sentir-te mai més a prop....

Malgrat la distància,
               l'absència
                      i el teu desig d'allunyar-te de mi......
                                                      encara t'estimo....




Fa temps, a l'inici de la nostra relació, vaig anar un parell de dies al mateix mar que ara i et vaig enviar aquest misatge....en aquell moment et va encantar..... i ara en la distància i el dolor ho recordo;

Escribo tu nombre en la arena
y a la luz de la luna
contemplo como las olas 
acarician sus letras...


M'he banyat en un mar fred,
esperant que el meu cor es refredés,
que deixés de fer-me mal,
que les onades s'emportesin la meva tristesa.
He deixat al sol escalfar la meva pell,
intentant treure'm el fred que sento dins meu......
però torno a casa amb el mateix dolor, el mateix fred i el mateix enyor de tu....

I tu, em deus enyorar? deus pensar, encara que només sigui una mica, en mi?
O potser, simplement, t'has oblidat de mi......




2 comentaris:

  1. Esas últimas preguntas, preciosa, van a terminar por arrancarte la vida de a trozos... lo sé porque así lo siento...
    Y quitan el oxígeno al aire y quitan las ganas de seguir porque la duda carcome el alma...

    Se supone que uno debería alejarlas de la mente.... pero.... cómo cuernos se hace eso???
    :/

    ResponElimina
  2. Buenos dias Nicky,
    intento no pensar, no hacerme estas preguntas y escribir pensando en lo que aun siento por él..... pero, a veces, no puedes evitar pensar..... dónde fue a parar todo aquel amor?
    Intentas alejarlas de la mente, pero esas preguntas tozudas, de vez en cuando, se pasan por tu mente y duelen.....
    Que pases un buen día, guapa!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...