6 d’oct. 2014

La tendresa






La tendresa segueix sent un luxe. 
Se serveix de franc, no es compra ni es ven. 
No entra dins les lleis del mercat, però, 
per arribar-hi, de vegades cal tota una vida.

Montserrat Roig (Barcelona 1946-1991)



Recordo la teva tendresa en gestos senzills:
Quan em miraves amb aquest mig somriure i la teva caigudeta d'ulls.
Quan feies petons al meu avantbraç o a les puntetes dels meus dits, tot un reguitzell de petits i suaus petons que em feien estremir.
Quan m'abraçaves i feies que el món desaparegués i només restéssim tu i jo dins de la nostra bombolla.
Els teus llavis lliscant suaument des de la meva orella al meu coll, del meu coll a la meva barbeta, de la meva barbeta als meus llavis.
Quan em feies tancar els ulls per fer-me un petó a cada parpella.
Quan m'abraçaves i em parlaves a cau d'orella, molt suau, molt baixet.
Caminant amb les mans entrellaçades i el cor alegre.
Asseguts al teu cotxe sentint música suau i mirant-nos al ulls.
Dinant, un davant de l'altre, entre paraules, mirades i somriures.
...... i això només és una petita mostra de tendreses i amor.........

Moments de tendresa, moments d'amor, moments pel record......




8 comentaris:

  1. Esos son los detalles más difíciles de olvidar y dejar ir....
    Uffff!
    Buen día....

    ResponElimina
  2. hola Nicky,
    no és fàcil olvidar..... sobre todo si aun se esta enamorada...
    Duros días de soledad y tristeza.
    Y encima hace un día gris y lluvioso.....
    un beso

    ResponElimina
  3. Precioso, es difícil transmitir sentimientos y sensaciones, pero tú lo has conseguido.

    Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Narci por tu visita y tus palabras.
      La ternura a veces se plasma en toda una serie de pequeños detalles que hacen la vida más dulce.
      un beso

      Elimina
  4. L'amor es manifesta en milers de gestos, els més senzills esdevenen especials si es relizan amb amor
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Julia,
      la tendresa és dels gestos que més trobem a faltar de la persona estimada, bé, de fet, ho trobem a faltar tot..... trobem a faltar l'estimat, l'amic, el company, el cómplice.
      Gracies per la visita i les teves paraules.

      petons

      Elimina
  5. Els moments de tendresa són els que sempre ens queden al cor i sempre podem tenir presents quan més falta ens fan. De fet, són els que al pensar-hi ens dibuixen sense adonar-nos un somriure als llavis i desitgem sentir el sabor suau d’aquells petons.

    Tendresa les teves paraules Maduixeta.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia FG,
      Què bé que ho has expressat.... són els que quan els penses et dibuixen un somriure.

      petonets

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...