8 d’oct. 2014

Engrunes d'amor




Vaig trobant engrunes del teu amor a tots i cadascun dels plecs del meu cos, 
a cada centímetre de la meva pell, 
a tots el racons dels meus pensaments i els meus desitjos....
t'enyoro tant! 


XII

Pujaré la tristesa dalt les golfes
amb la nina sense ulls i el paraigua trencat,
el cartipàs vençut, la tarlatana vella.
I baixaré les graus amb vestit d'alegria
que hauran teixit aranyes sense seny.

Hi haurà amor engrunat al fons de les butxaques.

Ma Mercè Marçal


2 comentaris:

  1. Les engrunes de l'amor s'estenen per tot el nostre entorn i són la nostra raó de ser,
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Julia per la teva visita i les teves paraules.
      L'amor ens envolta, malgrat que la persona que l'inspira hagi marxat.
      petons

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...