15 d’oct. 2014

Els teus llavis...






Tanco els ulls i evoco la lenta suavitat amb la que els teus llavis recorrien els meus.
La dolça humitat dels teus petons que em feien entrar en una espiral d'amor i desig.
Acceleraves el meu pols i els batecs del meu cor, i petó a petó arribava a desfer-me amb tu,
arribava a aquell punt meravellós on no sabia on començaves tu i on acabava jo.....




XII

Els teus llavis. La fruita. La magrana...
Àngel rebel, tot olor de gingebre.
Atrapa'm pels replecs d'aquesta febre.
Vine amb verdor de pluja. Sargantana

que em fuges pels cabells, sense frontera,
al bat del sol, ales d'ocell nocturn!
Serves per cor la Lluna o bé Saturn
i, als ulls, un tast de boira matinera.

El teu cos mineral. Sal. Vi. Maduixa.
Com una serp, cargola't al meu ventre
i cerca'm, amb verí d'amor, al centre.

Tu seràs un gat negre. Jo una bruixa.
Ens fitarem errants, i en el desvari
la lluna, cega, encendrà l'escenari.



Ma Mercè Marçal




8 comentaris:

  1. “Make me immortal with a kiss.”
    -Christopher Marlowe

    Y los que se hicieron inmortales fueron sus besos...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si cierro los ojos.... los imagino y casi puedo sentirlos en los míos, en mi piel....
      Besos deseados, besos inmortales....
      Esta mañana de octubre la tristeza colapsa mi corazón y mis sentidos.

      Un beso, guapa.

      Elimina
  2. Mañana, en mi caso, es un mes sin él. Y yo no sé cómo sigo sobreviviendo a cada mañana, de octubre, o cómo sobreviviré las que vengan.... Es una especie de mal vivir... yo no sé, cielo...

    Te abrazo, fuerte...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No encuentro palabras para consolar tu corazón.....
      pero te mando un beso y un abrazo
      ánimo, guapa....

      Elimina
  3. Dulces y nostálgicas palabras llenas de ternura.

    Muy hermoso.

    Un fuerte abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Amalia por tus amables palabras.
      un abrazo

      Elimina
  4. Siempre hay un beso en el corazón para quien lo precisa.
    Un abrazo en la noche.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Los besos...... como se echan de menos :'(
      gracias por tu visita Rafael.
      Un abrazo en la mañana.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...