22 d’oct. 2014

El teu aire, el teu aroma.....







AQUEST TEU AIRE SUAU

Aquest teu aire suau
i el desig que m’embolcalla
m’omple els ulls
i em vertebra paraules.

Encara que no ho vulgui,
en cada mot que dic
hi ha un bri de tu.

Ja no puc parlar
sense que hi siguis.

Montserrat Abelló



Ets present al meu voltant, en totes les coses. Puc sentir-te a través dels objectes, ballant entre notes musicals, a les olors que m'envolten, als colors que jo veig esmorteïts des de que has marxat, entre els versos dels poemes, entre les flors d'un jardí, a la brisa que em despentina, a la sal de les meves llàgrimes...... 

Et sento perquè ets dins meu.



6 comentaris:

  1. Cuando llevamos a alguien tan clavado en las entrañas, nuestro aliento tendrá el sonido de su voz, y las canciones que siquiera nos rocen al paso tendrán sus palabras, y el menor movimiento nos significará una búsqueda de su piel, de sus manos, de su presencia...

    Y mata.
    Lo sabemos.

    Debemos curar... yo no sé cómo, nena...
    Pero debemos...

    Mi abrazo viaja largo cuando va hacia ti, 10mil kms aprox., pero va con tanta fuerza, que llega en segundos. Espero lo sientas. Cuenta conmigo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias nicky por tus abrazos curativos y benefactores. Te siento cerca, aun en la distancia.
      El tiempo curará las heridas, estoy convencida y, al menos en mi caso, algo de medicación tambien ayudará.
      un beso, guapa

      Elimina
  2. Nadie puede luchar contra ese sentimiento, nada lo mitiga salvo ese juez irreparable que es el tiempo...

    Beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me dejo llevar por la invasión de los recuerdos...... y espero a que el tiempo pase y cure mis heridas....
      un beso

      Elimina
  3. És veritat, de vegades no cal ni recordar perquè l'altra és en les teves paraules, en el teu gest, en la teva mirada. És una manera bonica d'estimar, tot i que també trista. Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara està molt present en mi. Un mes i mig sense ell pot ser una eternitat de temps o un sospir. De vegades em sembla que hem estat a prop fa poc, d'altres sembla una eternitat.
      un altra abraçada per tu Sílvia.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...