24 de set. 2014

Amor, I love you....







Darrerament em costa trobar motius per somriure. La meva vida està coberta d'una boira densa que em dificulta molt trobar els colors, la llum, l'alegria, la bellesa.... 
Sembla com aquells dies on la boira és tan espesa que fins i tot esmorteeix els sons i costa molt la concentració, ets sents com envoltat pel no res.

Aquest matí anava al cotxe. He posat la música a mode aleatori, no recordava quin CD portava, fa dies que no poso música mentre condueixo. Portava un CD que vaig fer amb cançons diferents, cançons compartides, barreja d'estils, barreja de sentiments.....
Ha començat a sonar aquesta cançó i el teu record m'ha envoltat com una pluja suau i jo, sense paraigües, m'he amarat de tu......
Me la vas enviar i amb aquesta cançó em vas dir alguna vegada que m'estimaves.

He somrigut, per primera vegada en molts dies. He taral·lejat la cançó..... i al ser conscient de la meva actual situació no he pogut aturar les llàgrimes que han començat a lliscar.....

Hi ha tantes coses que et porten a mi...... tants detalls a la vida....

Convisc amb la tristor que em produeix enyorar-te......
                                                                i encara t'estimo.


2 comentaris:

  1. Oh, és preciosa aquesta cançó i també m'ha despertat mil records de somriures i llàgrimes. Feia molt que no l'escoltava... I el vídeo és molt xulo. Gràcies, maduixeta, per aquest regal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per la teva visita,
      és una cançó molt maca i que a mi em feia molt feliç...... ara em porta records i només puc plorar.
      Un petó

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...