20 de set. 2014

Ainda bem....






Aquest matí de dissabte, em volta aquesta cançó pel cap..... i m'amara de records.
En poc més d'una setmana la meva vida s'ha capgirat. He passat de l'alegria i la felicitat d'estar enamorada a la més trista situació de solitud i enyor.

Fa uns dies quan sentia aquesta cançó pensava que descrivia la meva vida, la meva felicitat perquè tu formaves part de mi...... i ara només descriu el passat, un passat meravellós compartit amb tu, que jo pensava que no s'acabaria mai (sempre he estat una romàntica somiadora).... 

Tant de bo l'últim dia que vàrem passar junts hagués sabut que era l'últim dia.... no hauria fet res per retenir-te (t'ho vaig prometre) però m'hauria amarat intensament dels teus ulls, dels teus petons, de la teva proximitat, del teu somriure..... de tu.

Espero que estiguis bé i tot et vagi bé.

Malgrat la distància i la separació..... encara t'estimo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...