11 de maig 2011

Estic molt trista


De vegades, pels camins més insospitats t'arriba informació que és com un punyal directament al cor i les ferides tornen a obrir-se en tota la seva magnitud i dolor.
No he tingut prou valor per anar a la reunió i veure't. 
Estic tan trista que no puc amb la meva ànima, el cor em pesa com una llosa i tinc un nus a l'estómac i a la gola. Hauré d'intentar recollir els trosos dels meu cor per poder apedaçar-lo.
Crec que avui he pres veritable consciència de que t'he perdut i ja no hi ha tornada enrere. No tornaràs.

T'estimo i t'estimaré sempre... sigues feliç, amor meu...

20 comentaris:

  1. Acabo de dejar un largo y silencioso abrazo a otra bloguer, contigo haré lo mismo.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Gracias, guapa. No te imaginas como te lo agradezco, en este momento el mundo se me cae a pedazos.
    un abrazo también para ti.

    ResponElimina
  3. Hola wapa,

    No dejes que el dolor te invada, eso no es eterno, llegará un día que no dolerá nada....

    ánimo!! y un gran abrazo!!

    ResponElimina
  4. Caray maduixeta! M'has posat molt trista y tinc ganas de plorar amb tu!Quan et trobis una mica millor, fes cas de lagrimasdescarcha qu té raó que cap dolor és etern. Molts petons i una abraçada!

    ResponElimina
  5. hola làgrimas,
    supongo que si pero hoy la pena me ha invadido de pies a cabeza. Espero que mañana sea un mejor día. Gracias por el mensaje de ánimo.
    un beso

    ResponElimina
  6. Hola isabel,
    suposo que demà ho veuré tot de un altre color, que diu demà diu d'aqui un temps, però ara mateix tinc un colapse doloròs al cor.
    gracies pel missatge, guapa.
    ptns

    ResponElimina
  7. hola fresita corazon no me deja el traductor de idioma leer tu entrada a ver mañana si me deja feliz tarde besitosssssss

    ResponElimina
  8. Aix! avui sento el teu dolor encara més.


    Pequeño pájaro
    Posado en mi porche
    Sé que suena un poco triste
    Pero ¿qué es todo esto?
    En este momento
    Tú eres el único amigo que tengo en el mundo
    Y yo, simplemente, no puedo ofrecer mucho.

    Maldita sea
    Echo de menos a ese chico.

    Pequeño pájaro
    te ves muy bien
    aunque estoy seguro de que no es fácil
    volar a través de la noche
    Así que me digo
    esto no puede ser
    cómo vas a terminar

    Dime que mi corazón
    de alguna manera
    por Dios
    va a repararse

    Pequeño pájaro
    Supongo que tienes razón
    no puede ser que esto ocurra
    sin sufrir y luchar
    pero en este momento
    No veo sentido a este mundo
    Y no puedo ofrecer mucho

    Maldita sea
    trobo a faltar a aquest noi...


    http://www.youtube.com/watch?v=Oca-0wH9SyU&feature=player_embedded

    Em sap greu!
    ... i no puc oferir gaire.

    ResponElimina
  9. Bona nit, ignasi,
    gràcies per estar sempre a la vora, encara que sigui en la distància, per trobar música per paliar el dolor, per preocupar-te i intentar animar-me. Avui és un mal mal mal dia.
    petons de bona nit

    ResponElimina
  10. hola embrujo,
    gracias por la visita. A ver si funciona después el traductor. No sé que le puede pasar.
    bs

    ResponElimina
  11. Sortim de borratxera Maduixeta, jo tb tinc una mala nit jeje!
    Ara en serio... se que sembla que no pogui ser, pero el temps tot ho cura i el dolor un dia o altre començarà a minvar!!!

    un petó bonica

    ResponElimina
  12. hola es grandioso tu blog!!!
    espero puedas checar mi blog trata sobre moda arte y diseño espero te agregade y nos ayudes a disiparlo x el mundo entero :)
    http://gabyzuuka.blogspot.com/.

    ResponElimina
  13. Bon dia Laura,
    no vàrem sortir de borratxera però tinc el cap com si m'hagues begut un mar d'alcohol. Tinc borratxera de tristor que té pitjors efectes que la d'alcohol. Per le meves venes en lloc d'alcohol circulen llàgrimes. En fi, suposo que ja es pasarà.
    petons

    ResponElimina
  14. hola gabyzuuka,
    gracias por la visita. He pasado por tu blog. Espero que tengas mucha suerte.
    bss

    ResponElimina
  15. tenían razón los que profetizaban la llegada del desamor...

    siento descubrirte en tan doloroso momento!

    ResponElimina
  16. Gracias por la visita. Tienes razon no estoy en mi mejor momento.
    un beso

    ResponElimina
  17. Per poc oblido que els comentaris en un bloc son efímers com pompes de sabó.
    Efímers i prescindibles.
    Si es perden... no passa res.

    http://www.youtube.com/watch?v=BybNpjMh-J8&feature=related

    ResponElimina
  18. Bona nit Ignasi,
    Potser els comentaris son efímers (per cert, m'encanten les pompes de sabó) però mai prescindibles, sobretot quan estan fets amb tanta sensibilitat com el teus.
    Suposo que amb els problemes del blogger aquesta setmana s'han perdut un munt de missatges i comentaris. Afortunadament, sempre es poden tornar a fer ;)
    Gràcies per estar sempre per aquí i per la bonica música que sempre portes a la "motxilla".
    un petó i bona nit

    ResponElimina
  19. Fantastic.....you are great.

    Greetings, Joop

    ResponElimina
  20. Gracias Joop por la visita y tu amable comentario.
    un abrazo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...