26 d’abr. 2011

Perque avui el meu cor està trist...

Aquest dia inestable de primavera, que surt el sol i plou, que fa calor i fred,
que la primavera està a totes les cantonades, esperant per saltar-nos a sobre i omplir-nos de color...
Avui que el dia és bonic, el meu cor s'omple d'enyor i et troba a faltar.
Buscant la calidesa de la música de Brasil, he trobat  aquesta cançó, maca i trista, per bressolar el meu cor al seu ritme.
M'agradaria que fossis aquí per sentir-la entre els teus braços i que tots aquest dies passats fossin només un malson, que tu guariries a petons i somriures
Saps que encara t'estimo?




YO SE QUE TE VOY A AMAR
POR TODA MI VIDA TE VOY A AMAR
A CADA DESPEDIDA TE VOY A AMAR
DESESPERADAMENTE YO SE QUE TE VOY A AMAR

Y CADA VERSO MIO SERÁ
PARA DECIRTE QUE YO SE QUE TE VOY A AMAR
POR TODA MI VIDA

YO SÉ QUE VOY A LLORAR
A CADA AUSENCIA TUYA YO VOY A LLORAR
Y CADA VUELTA TUYA HE DE APAGAR
LO QUE ESA AUSENCIA TUYA ME CAUSÓ

YO SE QUE VOY A SUFRIR
LA ETERNA DESVENTURA DE VIVIR
LA ESPERAQ DE VIVIR A TU LADO
POR TODA MI VIDA

YO SE QUE VOY A SUFRIR
LA ETERNA DESVENTURA DE VIVIR
LA ESPERA DE VIVIR A TU LADO
POR TODA MI VIDA

12 comentaris:

  1. Fito dixit " Después de un invierno malo, una mala primavera, dime porqué estas buscando una lágrima en la arena..."
    Anims vindran dies millors:)
    El sol surt cada dia malgrat no el gaudim amb la mateixa intensitat!

    ResponElimina
  2. Creo que el amor no vale la pena vivirse así. ¡Ánimo! Pronto tendrás días mejores, ya verás.

    ResponElimina
  3. Vinga va, aixeca l'ànim!

    ResponElimina
  4. Ángel González...>Ignasi...>Maduixeta...>

    Ninguna era tan bella como tú
    durante aquel fugaz momento en que te amaba:
    mi vida entera.

    En la música, en la poesia, en les múltiples formes de la bellesa trobo lenitius pel dolor.
    I els comparteixo.
    Amb qui conté bellesa.

    ResponElimina
  5. em penso que tu i jo estem iguals....

    anims

    ResponElimina
  6. Hola Ignasi,
    Sempre comparteixes belles cançons i bells poemes.
    Gracies, és una alegria trobar-te per aquí.
    ptns

    ResponElimina
  7. hola Diario,
    crec que patim la mateixa malaltia i lo pitjor és que la cura no es troba al nostre abast.
    Gracies per la visita, guapa
    ptns

    ResponElimina
  8. Hola laura,
    això mateix em pregunto jo...
    Gracies bonica pels ànims.
    Petons

    ResponElimina
  9. hola Atreyu,
    Esta no es la mejor parte del amor, pero como todo hay que pasarlo, unos dias mejor y otros peor. Poco a poco se anda el camino y uno va aprendiendo a acomodarse a la vida otra vez.
    Gracias por la visita.
    bss

    ResponElimina
  10. Valaf,
    gracies pels ànims, encara que de vegades no ho sembla, "estoy en ello"
    ptns

    ResponElimina
  11. La primavera es una estación muy propensa para los altibajos emocionales. Será por los cambios tan repentino que el tiempo da. Espero te afecte para subir la moral y la estima. En otro orden de cosas, si él no está o no volverá, no desesperes. Seguro ignora lo que se está perdiendo :)

    Bss.

    ResponElimina
  12. hola mar,
    la verdad es que la primavera te sorprende aumentado tu estado de ánimo, osea, si estas alegre, te llena de felicidad, pero si estàs triste, te entristece aún más y hasta en el vuelo de una mosca encuentras un motivo para llorar. Poco a poco me voy acostumbrando a su ausencia y supongo que tarde o temprano volveré a estar bien. Le recordaré siempre como el amor de mi vida, como el hombre que durante unos años fue la persona con la que me comprenetraba perfectamente, pero serà un maravilloso recuerdo sin dolor. Gracias por la visita y los ànimos.
    bss

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...