18 de març 2011

L'hora tonta.../la hora tonta

Sense defenses m'ha sorprés un pensament: l'hora tonta.
Sempre deies que la teva hora tonta era aquella després de dinar, quan un té calor, son, "tonteria"...
Ara mateix tinc l'hora tonta, m'agradaria tenir-te a prop, estar estirats, que m'abracis, sentir el teu alé al meu coll i les teves paraules a cau d'orella.
Sentir-te a prop, relaxar-me entre els teus braços i oblidar-me del món.
Vull tornar-te a sentir a prop, molt a prop, tant, que no sàpiga on comences tu i on acabo jo.
Et vull i vull sentir-te...


Sin defensas me ha sorprendido un pensamiento: la hora tonta.
Siempre decias que tu hora tonta era aquella después de comer, cuando un tiene calor, sueño, "tontería"...
Ahora mismo tengo  la hora tonta, me gustaría tenerte cerca, estar estirados, que me abraces, sentir tu aliento en mi cuello y tus palabras susurrando en mi oido.
Sentirte cerca, relajarme entre tus brazos y olvidarme del mundo.
Quiero volver a sentirte cerca de mi, muy cerca, tanto, que no sepa donde empiezas tu y donde acabo yo.
Te quiero y quiero volver a sentirte...

8 comentaris:

  1. Gràcies per les teves paraules amables.
    Es un plaer llegir-te.

    Als 28 anys va néixer Mireia, la nostra primera filla.
    Aquell any, tots tres sols a Lleida, el recordo com el més bonic de la meva vida.
    I quina música acompanyava?:

    http://www.youtube.com/watch?v=3VGZ6M6t4vA

    Sento les primeres notes del vibràfon i torno (sempre) a somriure.

    Això desitjo maduixeta; un somriure ben ample al teu rostre.

    ResponElimina
  2. ( crec que s'ha borrat el que t'havia respost, si no es així elimina el comentari que volguis..)

    Tots tneim l'hora tonta.. Jo fins hi tot tinc dies tontos. Els dimarts no se que m'entra que a la tarda m'entra la tonteria aquesta que dius tu... Llavors em poso Leonard Cohen i la tonteria s'eleva al cub.
    Ningú s'escapa d'aquestes sensacions, ni solters ni casats. I quan em sento així res em pot fer sentir millor.

    un petó bonica! :)

    NO puc marxar sense deixar l'enllaç a la meva cançó d'hora tonta preferida... Es escoltar-la i tremolo d'emoció...

    http://www.youtube.com/watch?v=vZ61su9H5RU&feature=related

    ResponElimina
  3. Com um besito

    para ti...
    .


    PRIMAVERA



    Amor...
    Florir...
    Sorrir...
    E...


    Na Primavera...
    As flores...
    Florescem...
    Sorriem...
    E...


    Cativam o Amor...
    E nós...
    Deixamo-nos
    Embalar...


    E continuamos...
    A Amar!...


    LILI LARANJO

    ResponElimina
  4. Hola ignasi,
    una música molt bonica per acompanyar una època feliç. De nou gracies per compartir música i sensacions entranyables.
    un petó.

    Laura,
    No conec molt a Leonard Cohen però les poques cançons que conec, reconec que són maques i agradables. Gracies per compartir aquesta i les sensacios que et produeix.
    un petó també per tu.

    ResponElimina
  5. Hola Africa em poesia,
    gracias por tu visita y tus bonitas palabras.
    un beso

    ResponElimina
  6. Que bellas letras yo quiero tener mi hora tonta y sumergirme en ella un buen rato
    Besotes y buena semana

    ResponElimina
  7. Oblidar el món abraçat a qui estimes, a la hora tonta... i a tothora també, bona primavera maduixeta.

    ResponElimina
  8. Uuuiiixxx! la hora tonta, que bien se està sumergida en ella y olvidándote de todo entre sus brazos.
    Gracias por vuestras palabras 40añera y Rafael.
    Petonets a dojo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...