24 de febr. 2011

Xiuxiuejar


El xiuxiueig de la teva veu és un bàlsam a les meves oïdes, per al meu cor.
Despertes mil sensacions i els records em cobreixen com un lleu polsim de primavera.
Sentir-te parlar fa que m'apropi a tu, que t'apropis a mi, 
encara que només sigui lleument, 
encara que només sigui un moment.
Et sento i el temps s'atura, el món es paralitza.
Resegueixo les síl·labes que pronuncies, que  formen arabescos impensables,
l'entonació de les paraules, que em fa pessigolles al melic,
la musicalitat de la teva veu, que fa ballar el meu esperit,
la calidesa de la teva conversa, que escalfa el meu ànim i el meu cor.
La teva veu em serveix d'aixopluc de la pluja d'aquests dies.
M'agrada sentir-te i que siguem, si més no, amics.

Et vull

8 comentaris:

  1. Preciòs maduixeta.
    Bellesa x bellesa:

    "Ten una voz, mujer,
    que pueda,
    cuando yo esté contando
    las estrellas,
    decirme de tal modo
    ¿qué cuentas?
    que al volver hacia ti los ojos
    crea
    que pasé contando
    de una estrella
    a otra estrella".

    Leon Felipe (fragment del poema "Tu voz")

    ResponElimina
  2. Glups! crec que guanyes tu, bellesa x bellesa. Aquest poema és sublim.
    Gracies per compartir-lo.
    petons

    ResponElimina
  3. holaaaaaa fresita cielo no conocia este poema asiasssssssss por ponerlo asi ya me lo buscare en youtube pa escucharlo jajaja feliz dia besitosssssssssss

    ResponElimina
  4. Hola guapa,
    me alegro que te guste.
    un besote

    ResponElimina
  5. holaaaaaaa fresita solo paso a dejarte un saludito feliz domingo besitossssss

    ResponElimina
  6. Hermoso. Un saludo maduixeta

    ResponElimina
  7. Gracia Pepe,
    saluditos y un beso

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...