22 de febr. 2011

Tinc por / tengo miedo

Tinc por de despertar-me un matí i  descobrir que la boira de la memòria ha esvaït el color dels teus ulls
Adonar-me que ja no recordo el teu caminar elàstic i suau que tant m'agradava mirar. 
Oblidar la teva veu dolça i profunda que sempre em feia somniar.
Por de que el meus llavis esdevinguin desert per l'absència dels teus petons. 
Que la meva pell es torni glaç per la falta d'abraçades del teu cos càlid.
M'espanta convertir-me en iceberg, en desert, en res.
Tinc por d'oblidar-te i, de retruc, oblidar-me.
No sé si t'imagines com t'enyoro, gatet.



Tengo miedo de despertarme una mañana y descubrir 
que la niebla de la memoria ha apagado  el color de tus ojos
Darme cuenta que ya no recuerdo tu forma de  
caminar elástica y suave que tanto me gustaba mirar.
Olvidar tu voz dulce y profunda que siempre me hacía soñar.
Miedo de que mis labios se conviertan en desierto 
por la ausencia de tus besos.
Que mi piel se vuelva hielo por la falta de abrazos de tu cuerpo cálido.
Me asusta convertirme en iceberg, en desierto, en nada.
Tengo miedo a olvidarte y, de paso, olvidarme.
No se si te imaginas como te echo de menos, "gatet".


5 comentaris:

  1. Que preciosidad.. no tengo más que decir

    ResponElimina
  2. A veces, solo algunas veces la tristeza se plasma de forma bonita.
    gracias, guapa
    besos

    ResponElimina
  3. Estic llegint un llibre de poemes del Kirmen Uribe. Un acaba així:

    "Em mira estranyada.
    Té els ulls humits, menuts
    com les maduixes silvestres".

    I, ves per on, he recordat el teu blog. L'he buscat i m'ha tornat a agradar el que he llegit, així que he pensat en un altre amic, el Joan Pons, aquest de Guissona (a Jordi Gasión, "El fill del mestre" el conec de Lleida i es d'Almacelles).

    Com m'agrada molt la música en directe, m'he decidit per aquesta gravació:

    http://www.youtube.com/watch?v=xHMBvVWs5i4&feature=related

    Ja veus, hi han bons músics a Ponent... i a tot arreu.

    Em recomanaries tu una cançó?

    ResponElimina
  4. Acabo de descobrir dos cantautors que no coneixia. Gràcies per les recomanacions. Si trobo l'enllaç adient et recomanaré una.
    Que passis un bon dia.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...