25 de febr. 2011

Quan els records t'agafen sense paraigües...



Es curiós com les simples notes d'una cançó et poden transportar lluny i
et poden agafar per sorpresa i caure sobre tu com una pluja de records i,

com no tens paraigües, et poses xop d'amor fins l'ànima ... 
I recordes aquells moments on uns ulls verds van trasbalsar tota la teva vida
i la van posar potes enlaire, però també la van omplir d'una felicitat desconeguda 
fins aquell moment.
Això m'ha passat avui quan a la ràdio han posat aquesta cançó de Juanes.



*(aquest video és linkat des de youtube, espero que l'autor no li sàpiga greu. Si hi ha cap problema el trec d'aquesta entrada, sense problemes)

2 comentaris:

  1. M'encanta aquesta cançó, a mi també em fa recordar a una historia que també va acabar...
    Anims mil :)

    Laura

    ResponElimina
  2. És maca i em porta molts records. Encara que sembli mentida no m'ha posat trista, m'ha fet recordar i posar-me tendra.
    petonets

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...