14 de febr. 2011

Feliz día?

Avui és el dia dels enamorats. 
La veritat és que jo mai l'havia celebrat fins que tu vas aparèixer a la meva vida. 
Ara fa sis anys, també era dilluns aquest dia, i tu vas aparèixer a la meva feina i vas portar un pastís de nata per celebrar aquest dia, ens vàrem anar a sota els arbres per estar sols. 
No vaig poder menjar gaire, les papallones del meu estómac estaven força alterades amb la teva presència, però em va fer molta il·lusió la teva visita i el pastís. Vas dir que potser era una mica cursi però estaves tan enamorat que ho volies celebrar...
Ara, sis anys més tard, encara estic enamorada i et trobo molt a faltar. 
Espero que tinguis un feliç dia.
t'estimo, pastisset

2 comentaris:

  1. ohhh... q bonic! que sorpresa al treball ara fa 6 anys....

    quina enveja..
    espero q un dia pugeu celebrar-ho un altre cop.

    Petons

    ResponElimina
  2. És difícil, però l'esperança és l'unic que no es perd.
    gracies pels bons desitjos. Espero que tu també arribis a la felicitat que et mereixes.
    Un petó, maca, i feliç dia!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...