20 de febr. 2011

espurnes en un somni/destellos en un sueño

Apareixes. Em sorprenc. 
T'apropes. M'accelero. 
Em mires. Tremolo. 
Em toques. Perdo el seny.
Xiuxiueges el meu nom. Em moro d'amor.
M'abraces. Tinc febre.
Em fas un petó. Et torno dos.
Et sento a prop. Torno a ser feliç.
Dius que m'estimes. Dic que et vull.
Et mors si no sóc amb tu. Ressucito si tornes amb mi.
Et dilueixes. M'he despertat.
Malauradament.... només era un somni
  
Apareces. Me sorprendo.
Te acercas. Me acelero.
Me miras. Tiemblo.
Me tocas. Pierdo la cordura.
Susurras mi nombre. Me muero de amor.
Me abrazas. Tengo fiebre.
Me das un beso. Te doy dos.
Te siento cerca. Vuelvo a ser feliz
Dices que me quieres. Digo que te amo.
Te mueres sin mi. Resucito si vuelves a mi.
Te diluyes. Me despierto.
Desafortunadamente... solo era un sueño.

10 comentaris:

  1. Una bellesa d'entrada... i bilingüe!
    Noia, em sembla que tu vals molt la pena.
    Aquí a ponent tinc un amic que fa cançons per la gent com tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=LSf4NOhK7_w

    ResponElimina
  2. Gracies per les teves paraules, sempre anima que a algú li agradi el que escrius. M'agrada la cançó del link que m'has enviat, sentiré més coses d'ell, d'ells.
    Que tinguis un bon dia.

    ResponElimina
  3. Oooooh, què bonic! M'ha agradat molt! Llàstima que només fóra un somni. Semblava tan real...
    Encara que, a voltes, els somnis es compleixen, no?
    Un bes, et seguisc.

    ResponElimina
  4. Estaria bé que el somni es complis. Gracias per la visita.
    petons

    ResponElimina
  5. Thank you so much for your visit. you have an adorable space, i love the straberries.

    your poems are so nice full of love .

    thank you and kisses.

    your blog is so beautiful.


    *´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•••*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.••*´¨`*
    ♥. •°•.•°•. ♥. •°•.•°•.♥
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.••*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.••*´¨`*•

    ResponElimina
  6. Gracias lluvia por tus amables comentarios. Yo también sigo tu blog. Me gusta como escribes.
    un beso

    ResponElimina
  7. Precioso...me ha gustado un monton...
    Un saludo coleguita

    ResponElimina
  8. Gracias, guapa.
    Besitos y que tengas un buen día.

    ResponElimina
  9. Desasosiego-incertidumbre
    Inquietud-intranquilidad
    Malestar-miedo
    Resquemor-zozobra
    Remordimiento-resquemor
    Ansia-aprieto
    Recelo-desazón

    Solo te deseo:
    Reencuentro-renacimiento
    Paz-vida
    Alegría-felicidad

    ResponElimina
  10. Gracias Xarnego por tus buenos deseos.
    besos

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...