17 de des. 2010

T'enyoro...


Qui ens apagarà el foc si tu et perds en mi i jo no en sé d'apagar focs, només d'encendre'n?

Meritxell Cucurella-Jorba


Aquesta frase ens anava molt bé quan estavem junts. Jo t'encenia i tu m'encenies i, entre tots dos, ens apagavem a petonets...
Avui m'he posat la teva colònia, la que portaves aquells dies de desembre quan vàrem començar a coneixe'ns quan vam iniciar el camí. Aquells dies tenien un color i un aroma especial. L'olor la marcava la teva colònia barrejada amb l'olor de la teva pell, un cocktail explossiu pels meus sentits.
Ara, aquest aroma, em produeix nostàlgia i enyor. Nostàlgia de la nostra relació i tot el que representava a la meva vida i enyor de tu. 
Enyoro les papellones a l'estòmac, les mil trucades al dia, la pluja d'e-mails que colapsaven les nostre bústies, el repetir "t'estimo" i "et vull" sense cansar-nos de sentir-lo, les nits d'insomni pensant en tu...
Encara et trobo molt a faltar i el meu cor batega tristement.
et vull, plaerdemavida


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...