21 de des. 2010

Bon Nadal

Bon Nadal, amor meu,

T'ho desitjo aquí donat que no tindré cap altra forma de desitjar-t'ho. Espero que siguis feliç i que aquest dies descansis i estiguis envoltat de la gent que t'estimes i t'estima.
A mi, ja ho saps, no m'agrada gaire el Nadal, és una època trista on trobes a faltar als que ja no hi són per diferents motius. Aquest any, a més, em faltaràs tu, amb la qual cosa els meus ànims no estan al seu millor moment.
M'encantaria despertar-me el dia de Nadal i trobar que el pare Noel t'ha deixat sota l'arbre, com a regal especial per mi. Que bonic seria llavors aquest dia!
Que tinguis un Bon Nadal, pastisset.
Mil petonets que t'envoltin com jo ho faria si tu volguessis i fossis aquí.
T'estimo molt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...