25 de nov. 2010

viatge en tren


Bona tarda, pastisset,

Avui he fet un petit viatge en tren i he recordat un parell de trobades en tren i estacions.
La primera vegada et vaig anar a buscar a l'estació, tu tornaves de fer un exàmen. Recordo com t'esperava a dalt de l'estació mentre parlaven per telèfon. Llavors el tren va arribar i entre tanta gent no et veia, tu estaves d'esquena i de sobte et vas girar i vas mirar cap a mi, i tot el món es va diluir i es va desdibuixar i jo només tenia ulls per tu. Tampoc sentia cap soroll, només els batecs del meu cor accelerat i enamorat. Recordo la trobada, les abraçades, els petons entre la multitud... La capacitat que teniem d'aillar-nos de la resta del món quan restaven l'un en braços de l'altre.

La segona vegada anaven junts al tren, tu havies d'anar a un curset i jo havia quedat amb una amiga. Ens vàrem trobar a l'estació i vàrem pujar al mateix tren. Gairebé no recordo el recorregut, només recordo les teves mans entrelligades a les meves, els teus llavis jugant amb el meus, les teves paraules xiuxiuejades a la meva orella, la gent que ens mirava, suposo que pensant que estavem bojos, però això sí, enamorats. La tornada també la vàrem fer junts entre un reguitzell de mimitos, mirades i petons.

Avui he passejat per les avingudes de la ciutat sentin cançons que em recorden a tu, cançons de dol pels amors perduts, cançons tristes per que ara mateix estic molt trista i et trobo molt a faltar, cançons d'enyor, de pérdua de l'amor.... Bé, com pots veure d'acord amb el meu estat d'ànim.

Perdona'm si els meus escrits no són gaire animats, no vull que et sentis malament, però ara mateix haig de passar el dol i no sé fer-ho d'una altra forma.

Sovint em pregunto què pensaries si trobessis aquest bloc on estic buidant el meu cor, els meus sentiments, la meva pena, on aboco la meva ànima en l'anonimat que em dóna aquest bloc, donat que sinó la meva timidesa no em deixaria expressar-me de la mateixa forma.

T'envio un mar d'amor i milions de petons on tu vulguis i més t'agradi.
Gracies pels moments compartits.
Et vull

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...