19 de nov. 2010

si em trobessis.... m'ho diries?


Bon dia, pastisset,
aquesta nit has tornat a aparèixer als meus somnis. Has tornat a mirar-me com només tu saps fer, has tornat a fer-me tremolar amb el frec de les teves mans, has tornat a captivar-me amb el teu somriure i jo he tornat a contemplar els teus ulls verds com maragdes, he tonat a sentir la teva presència i he tornat al sentir el buit de despertar-me i trobar-me sola.
Per aixó, aquest matí pensava que si trobessis el meu bloc, t'agradaria? que sentiries? i com no, m'ho diries? Déu meu! com et trobo a faltar i com em costa reprimir les ganes de trucar-te o, millor dit, de sortir correns, anar a buscar-te i llençar-me als teus braços.
A vegades tinc la sensació que aviat em despertaré i tot haurà estat un malson i, quan t'ho expliqui, somriuràs i em diràs que mai deixaràs d'estimar-me. Com alguna vegada que havia somiat que t'havia perdut i tu m'abraçaves molt fort i em deies que no em preocupés.
Avui estic molt enyorada i trista.
Et vull i t'enyoro molt molt molt....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...