22 de nov. 2010

Com un missatge en una ampolla....


Bon dia, vida
Que bonic era quan la primera trucada del dia era la teva, quan m'endinsava a la vida bressolada per la teva veu, acaronada per les teves dolces paraules. Sempre em deias: vida, amor, maduixeta, bombonet, caramelet, paradís.... i jo tremolava com una fulla i sentia pessigolles al melic. Durant el dia trobavem espais de temps per comunicar-nos mitjançant trucades, emails o visites. Sempre deiem que amena ens faria un monument als millors clients. Quins temps! i com els trobo a faltar.
Avui fa una setmana que no se res de tu. Espero que estiguis bé. Que siguis tan feliç que no et quedi temps per l'enyor, per les llàgrimes, per la tristor.... Que els teus dies estiguin plens de bon humor, de gent que t'estima i et cuida, de coses divertides, de feines engrescadores. En resum, que siguis feliç i trobis la felicitat que, amb el temps, has perdut al meu costat.
Aquest dilluns se'm fa una mica pujada, no tinc ganes de res, ni de parlar, ni de treballar, ni de caminar, ni gairabé d'existir. Tinc un dia ple d'enyor, enyor de tu, de les teves mans que es perdien sota el meu jersei, dels teus ulls com un mar que em miraven i em traspassaven, de la teva veu a cau d'orella que em feia tremolar, del teu amor que m'envoltava i ho transformava tot, de la teva presència.....
Ara només em queda l'absència, el buit, la solitud. Em sento com un nàufrag i aquest bloc són missatges en una ampolla llençats al mar i esperant que un dia t'arribin i tu tornis a la platja dels meus braços.
Mentres tant, m'asseuré en aquesta platja buida que són els meus dies i contemplaré l'horitzó amb l'esperança de veure't aparèixer i que el meu món torni a omplir-se de vida. I, si més no, que el pas dels dies faci més portable la teva absència.
Em consolaré pensant que val més haver estimat bojament i haver perdut l'amor, que no haver estimat mai a la vida.
Que passis un bon dia.
Et vull i et voldré sempre.

4 comentaris:

  1. Sobre el que dius... una frase sobre grans amors:
    " Y matarme contigo si te matas, y morirme contigo si te mueres, porque el amor, cuando no duele mata , porqué amores que matan, nunca mueren"

    Jo també penso que es millor estimar i perdre que no estimar mai.

    T'agragaré a la meva llista de bllogs!

    Anims

    ResponElimina
  2. gracies per aquesta frase. No la recordava, però és desgarradorament maca.
    que tinguis un bon dia!

    ResponElimina
  3. Acabo d'arribar aquí buscant imatges. He triat la de l'ampolla i he hagut d'obrir aquesta pàgina per trobar-la. Buff. Aquestes paraules les podria haver escrit jo. Com diu Neruda, "es tan corto el amor y tan largo el olvido". Espero que en tot aquest temps que ha passat, hagis trobat l'amor de nou, amb la persona a la que anyoraves o amb una de millor per a tu. Tot passa per algun motiu, una ruptura, trobar un missatge perdut en el ciberespai, tot passa per aprendre una lliçó...això és el què em dic jo per anar endavant. Gràcies per la foto i per les teves paraules

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola anónim,
      en aquesta vida tot passa per algun motiu, tens raó.....
      fa temps de tot això, moltes coses han canviat i el cor es cura tard o d'hora.....
      gracies per la visita i el comentari....

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...